Editar vídeos online con YouTube

Ferramentas

Como editar vídeos online para optimizar recursos.

YouTube posibilita a edición de vídeos online a través do navegador. Se ben é unha alternativa simple en comparación con potentes ferramentas de escritorio como Adobe Premier, permite delegar na nube o procesamento dos nosos vídeos, de modo que será suficiente un equipo de pouca potencia para cumprir a tarefa desaparece o risco de bloqueo ou de xeración de vídeos defectuosos cando as capacidades dun ordenador son insuficientes para xestionar cantidades grandes de datos.

Metodoloxías Proyecta relacionadas:
El vídeo educativo recurso didáctico. Lo visual llega directamente al cerebro.
El vídeo un instrumento cognitivo que transmite confianza a los alumnos.
Aplicacións Educativas:

O editor de vídeo de YouTube, como calquera outra ferramenta similar, pode ser utilizado polo profesorado para editar todo tipo de vídeos mais tamén, dada a súa simplicidade, para introducir a edición de vídeo na aula entre o alumnado.

Coñecementos previos:

youtubeSe nunca antes utilizaches un editor de vídeo, levarache uns minutos asimilar a mecánica do proceso e da ferramenta mais, entre o videotitorial, a axuda de YouTube e as consultas que precises facer ao equipo de Proyecta, non terás ningún problema en facer edicións simples en moi pouco tempo.

Como se usa

youtubeNeste videotitorial mostrámosche como editar vídeos en YouTube, aplicarlles efectos, transicións, notas, subtítulos e mellorar a súa calidade.

Video Tutorial:
Titorial YouTube
ESPECIFICACIÓNS

Cerebro e TIC
Coñecemento

Bacharelato

dificultade

vídeo
subtítulos
publicar
online
nube
notas
ferramenta
efectos
editor
editar
edición

Que é Proyecta?

Proyecta é unha plataforma virtual de traballo, encontro e intercambio. Atoparás neste espazo ferramentas para crear recursos educativos, formación especializada e materiais de aprendizaxe. Con este fin, un equipo de profesionais da educación e das novas tecnoloxías elabora recursos e investiga as solucións que mellor se adaptan ás necesidades reais de alumnos e educadores.

Poñemos á vosa disposición artigos sobre metodoloxía para coñecer mellor os procesos de aprendizaxe dos teus alumnos, enlaces a experiencias didácticas innovadoras de outros docentes, videotitoriais sobre ferramentas e aplicacións de uso educativo, etc.

Para fomentar a vosa participación na creación de recursos propios, a Plataforma Proyecta convocará diversas actividades formativas a modo de concurso.